Alles op een rijtje

- 17 February 2016 door Edwin Timmers -

Nee juist niet, tenminste als het om je menukaart gaat. Hoezoo dat? Nou het werkt als volgt. Onbewust gaan je gasten prijzen vergelijken, dus als je vervolgens alle prijzen netjes op een rijtje onder elkaar hebt gezet en ook nog eens vetgedrukt, maak je het wel heel gemakkelijk en dan kun je er dus donder op zeggen dat je vaak de goedkoopste gerechten verkoopt.
Psychologie heet zoiets, d'r is zelfs een echte studie van gemaakt. Tja en dan wordt zoiets toch wel heel geloofwaardig.
Stel je menu dus zo samen dat er iets leuks te lezen valt over zo'n gerecht, maak een leuke korte pakkende omschrijving en druk dat in Vette letters.

De prijs maak je ondergeschikt en je hebt beslist meer kans op verkoop van juist dat gerecht.
succes en wil je er graag meer over weten. Bel me dan
terug

MAAK DE PRIJS ONDERGESCHIKT