KISS

- 10 May 2016 door Edwin Timmers -

Begin jaren tachtig was de band Kiss met hun z.g.n. glammrock mega populair, ze scoorden een vette nummer 1 Hit met 'I Was Made For Loving You'.

In tegenstelling tot wat de band Kiss toentertijd uitstraalde wordt met KISS op dit moment Keep It Simple Stupid bedoeld.

Hoe eenvoudiger hoe beter en hou het vooral simpel, da's de boodschap waarmee je in 2015 als horeca ondernemer echt mee aan de slag moet.
Simpel geldt voor je gerechten, eerlijk en zonder opsmuk. Maar ook voor je presentatie en zeker ook voor je interieur.
Maak gebruik van echte authentieke materialen ook al vertonen die hier en daar een barstje.

Juist die oneffenheid, dat barstje, of zoals ik het in een eerdere inspiratieblog al eens noemde 'de Spaanders' maken het juist zo interessant.
In het laatste foodinspirationmagazine kun je lezen dat deze manier van denken en zaken doen niet meer te stuiten is. Ik zou er dan ook gewoon voor gaan, het is eerlijk, transparant en super-creatief.
De horeca is back in business, grijp die kans.

terug

Keep It Simple Stupid