Wat zet je op het menu

- 11 May 2016 door Edwin Timmers -

Wist je dat je beter geen mooie rangschikking in prijzen op je menukaart kunt laten zien? Grafisch gezien ziet het er natuurlijk lekker strak uit, maar je gasten gaan dan onbewust toch prijzen vergelijken. Wat je wilt is natuurlijk dat ze kiezen voor hetgeen ze lekker vinden en niet voor de laagste prijs gaan. Zo creëer je voor beide partijen een win win situatie.
Het beste werkt het als je bij elk gerecht iets meer dan alleen de benaming schrijft. Gebruik superlatieven zoals; Overheerlijke Scampi's, Fantastische Vlaamsche Frieten, Geweldig Ambachtelijk Gebakken Brood, ga zo maar door. Vertel een verhaal, laat zien waar je ingrediënten vandaan komen, zo maak je het echt interessant.

De prijzen vermeld je meteen achter de naam van het gerecht en dus niet netjes in een rijtje onder elkaar. Maak of laat er leuke visuals bij tekenen en ontwerp zodoende een menukaart met beleving. Je zult echt versteld zijn van het resultaat.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor je de presentatie van je dagmenu. Zie het als onderdeel van je interieur decoratie of etalage en genereer zo absoluut meer verkopen.

Ik help je er graag mee als je er even niet uitkomt. Bel me op 073-5325216
terug

rangschikking